Enam pole tegu kauge tulevikuga - virtuaalreaalsus on tõesti kohal ning massidele kasutamiseks valmis. Selle kallal on käed tööd täis ka Facebookil, mis brändis end hiljuti ümber Metaks. Kas tegu on ikka hea arenguga ning mida täpselt see meie eludes muudab, selgitab Eesti Virtuaal- ja Liitreaalsuse Assotsiatsiooni juhatuse esimees ja idufirma Futuclass kaasasutaja Märt Lume.
- Eesti Virtuaal- ja Liitreaalsuse Assotsiatsiooni juhatuse esimehe ja idufirma Futuclass tootejuhi Märt Lume arvates on virtuaalreaalsuse riistvara (näha ka pildil) massiliseks kasutamiseks valmis. Foto: Erakogu
Virtuaalreaalsus (VR) on peale 2017. aasta investeerimismulli lõhkemist tublisti edasi arenenud. Investorid ei ole samuti enam nii idealistlikud. Lisaks on viimasel paaril aastal paljud VR firmad oma mudelit tõestanud ja kaasanud raha kiiremaks kasvuks aladel nagu väljaõpe, haridus, meditsiin, fitness, kinnisvara, toodete visualiseerimine, VR kohtumised, VR üritused, VR mängutoad ning erinevad kogemused ja eriti mängud.
Seotud lood
Milline on edukas juht, kuidas töötajaid hoida ja miks on kord aastas tehtavad personaliuuringud ajalugu, kirjutab Martin Rajasalu, idufirma Motichecki kaasasutaja ja tegevjuht.
Skandaalist skandaali liikuv sotsiaalmeediaplatvorm Facebook on asunud end ümber brändima.
Virtuaalreaalsuse mänge arendav U24 Solutions teatas miljoni euro kaasamisest, et arendada virtuaalreaalsusel põhinevaid mängutehnoloogiaid ning tuua lähikuudel turule peagi valmiv VR-mäng "Cradle of Sins".
Koroonaviiruse toodud piirangud ja enam kui aasta kestnud kaugtöö lükkasid firmasid veel kiiremini muutma seda, kuidas vabadele töökohtadele uusi inimesi leida. Tööelu korraldamisel võivad peagi appi tulla ka virtuaalreaalsuse lahendused.
Sõidukit parkima asudes on kõikide autojuhtide soov see, et protsess võimalikult kiire, mugav ja lihtne oleks. EuroParki äpi lepinguline teenus just selline ongi – see optimeerib ettevõtte parkimisprotsesse, säästab aega ning ressursse.